KCA Beroepenmarkt 5 juni 2018: ook Roeland doet mee!


Roeland Tameling werkt voor de stichting Apeldoorn Marketing: de organisatie die zich ervoor inzet om mensen te laten kiezen voor Apeldoorn als plek om te wonen, werken of hun vrije tijd te besteden. Dat wordt ook wel citymarketing genoemd.
Volgens Roeland weten nog veel te weinig mensen dat Apeldoorn een superleuke stad is om te wonen en te spelen: “Veel kinderen kennen de Apenheul en Julianatoren wel, maar aan vaders en moeders die een nieuw huis zoeken zou ik nog wel honderd andere redenen willen noemen waarom ze juist in Apeldoorn moeten komen wonen. Dus als ik wil weten wat kinderen echt leuk vinden aan Apeldoorn kan ik dat het beste aan hen zelf vragen, toch?” Daarom is Roeland ook van de partij bij de KCA Beroepenmarkt. En natuurlijk omdat hij het werk van Kids College Apeldoorn hartstikke belangrijk vindt. Want als je een stad wilt zijn waar kinderen fijn kunnen leven moet je dat niet alleen roepen, maar ook waarmaken.
Kinderen krijgen daarom op 5 juni een turbotraining Reclamemaker en worden als adviseur van Apeldoorn Marketing ingezet. Roeland belooft: “Het wordt lachen, iets nieuws leren en elkaar verrassen. Eigenlijk net zoals Kids College Apeldoorn de rest van het jaar ook doet dus!”

KCA Beroepenmarkt 2018: 500 basisschoolkinderen maken kennis met 12 beroepen op lokatie Zwitsalterrein!